Informacje ogólne dla Wnioskodawcy
Kto może złożyć wniosek w ramach Inicjatywy Lokalnej?
Propozycje zadań w ramach Inicjatywy Lokalnej może składać każdy pełnoletni mieszkaniec Opola. Wnioski można składać w trybie ciągłym od 01 stycznia do 15 września na dwa sposoby:
- drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy elektronicznej http://inicjatywa.opole.pl;
- w formie papierowej na formularzu pomocniczym (docx - 25,96 [KB], pdf - 298,76 [KB]) lub na samodzielnie sporządzonym wniosku.
Jakie informacje należy przygotować, jeśli chce się zgłosić zadanie poprzez platformę internetową?
Dane kontaktowe niezbędne do założenia konta:
- imię i nazwisko
- adres zamieszkania
- PESEL
- numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail
UWAGA:
Pod podanymi numerem kontaktowym i adresem e-mail Wnioskodawca powinien być dostępny. Jest to ważne na etapie weryfikacji formalnej oraz merytorycznej, kiedy może okazać się, że skontaktowanie się z Wnioskodawcą jest konieczne do dokonania rzetelnej oceny złożonego wniosku.
Jak złożyć wniosek o realizację zadania w ramach inicjatywy lokalnej?
Aby złożyć zadanie należy wypełnić wniosek w wersji elektronicznej (formularz on-line) za pośrednictwem platformy internetowej lub złożyć wniosek w wersji papierowej z wykorzystaniem pomocniczego formularza wniosku.
INFOLINIA: 77-44-61-568